Toimitusehdot

  Voimassa 14.3.2018 alkaen

 Verkkokauppa

 Kangas Keidas Oy 0159894-8, Hakamäentie 1 48400 Kotka p. 05 212 595 kangas.keidas@elisanet.fi myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

 Tilaaminen

 

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

 

Maksaminen ja maksutavat

  

Lähetämme sähköpostiisi ennakkolaskun. Tuotteiden toimitus tapahtuu kun maksusuoritus on kirjautunut järjestelmäämme. Jos haluat nopeuttaa asian käsittelyä niin lähetä kuitti maksetusta laskusta sähköpostimme kangas.keidas@elisanet.fi

 Voit myös maksaa laskulla tai osissa. 

Haluatko maksaa laskulla tai sinulle sopivissa erissä?

Rahoituksen hakeminen on helppoa ja nopeaa. Voit tehdä hakemuksen alla olevalla sähköisellä hakemuksella tai lähettämällä maksuttoman tekstiviestin OMPELU numeroon 18311. Saat paluuviestinä linkin luottohakemukseen ja päätöksen heti puhelimeesi! Minimiluottoraja on 1 500€, itse ostos voi olla pienempi. Luotonantaja on Resurs Bank AB Suomen sivuliike.

  • Et maksa ostoksen teon yhteydessä mitään. Lasku ostoksestasi toimitetaan kotiisi ostokuukautta seuraavana kuukautena, jolloin valitset sinulle parhaiten sopivan maksuvaihtoehdon
  • Saat 30–60 päivää korotonta ja kulutonta maksuaikaa
  • Maksa valitsemassasi tahdissa - Jopa 12 kk korotonta maksuaikaa

 

TÄYTÄ HAKEMUS

Saat luottopäätöksen heti ja tilin käyttöösi, kun olet allekirjoittanut luottosopimuksen sähköisesti TUPAS-varmenteella. Tämän jälkeen voit asioida toimipaikassa näyttämällä oston yhteydessä voimassa olevan henkilötodistuksen. Voit myös korottaa jo olemassa olevaa luottorajaasi sähköisen hakemuksen kautta.

Jos sinulla on kysyttävää hakemuksesta, rahoitusvaihtoehdoista tai tiliehdoista, ole yhteydessä Resurs Bankin asiakaspalveluun, puh. 09 622 4308 (ma-pe klo 8-18).

 

 

 

Toimitustavat ja -kulut

 

Tilauksesi toimituskulut näet toimitus- ja maksutavanvalintasivulla.

 

Toimitusaika

 

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 2-14 päivää. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.

 

Peruutusoikeus ja palautusehdot

 

Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksesi 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Peruutusilmoitukseen sinun tulee merkitä nimesi, osoitteesi, tilauspäivä, tuote ja se tulee lähettää sähköpostilla osoitteeseen kangas.keidas@elisanet.fi tai postitse alla olevaan palautusosoitteeseen. Tuote tulee palauttaa postitse 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta alkuperäiskunnossa ja alkuperäispakkauksessa. Palautuskustannukset ovat asiakkaan vastuulla. Liitä kopio peruutusilmoituksesta tuotepalautuksen yhteyteen. Mikäli tuotetta on käytetty, pidätämme oikeuden laskuttaa arvonalennuksesta.

 

 

Palautusosoite:Kangas Keidas Oy

Hakamäentie 1 48400 KOTKA

 

Peruutusoikeus ei koske asiakkaan toivomuksesta valmistettua tai muunneltua tuotetta. Määrämittaisilla kankailla ei ole palautusoikeutta, jos olet epävarma tuotteesta niin ota yhteyttä ja pyydä näyte !

 

 

Lunastamaton paketti

 

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme 15,00 € maksun.

 

 

Ongelmatilanteet

 

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on vioittunut Postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin.